Tuesday, September 2, 2014

Top Ten Tuesday #30

Top Ten Tuesday is a weekly meme hosted by The Broke and the Bookish!

This weeks topic is...

Top Ten Book Characters That Would Be Sitting At My Lunch Table

It's back to school time! Sooo even though I've been out of school for a while now *cough*20 years*cough* (damn I'm old..) I think this one will be fun anyway. Now there's no telling if any of these characters would want to be at my table...but here's hoping haha :) Oh who am I kidding. Except for maybe Avery and Libby this would never happen. Totes fantasy list!

The Boyfriend
(Hey! It could happen...)
1. Daemon Black 
From: The Lux series by Jennifer L. Armentrout
Because all I would want would be for him to stick a cookie in his mouth and look at me and say, "Come and get it."

The Jock
2. Liam Wilder
From: Scoring Wilder by R.S. Grey
I have quite a mix of "types" of characters added to this list so I figure he would be my table's resident jock. Besides...he's perfect. Enough said.

My Awkward BFF Soulmate
3. Avery Shaw
From: The Avery Shaw Experiment by Kelly Oram
I tended to be extremely shy when I was a teenager and I feel like with my super shyness and her social anxiety we'd make a good pair.

The Role Model
4. Libby
From: The Avery Shaw Experiment by Kelly Oram
That girl is hilarious! She speaks her mind with no shame whatsoever and she doesn't care who she's saying it too. I feel like I'd really want to have been more outspoken like she is back in the day. She'd be perfect in pulling Avery and I out of our shells...and embarrassing the crap out of us.

The Funny Guy
5. Colin Bridgerton
From: The Bridgerton Series by Julia Quinn
He's my favorite Bridgerton, he's charming and I think he would be fun.

The Book Nerd
6. Hermione Granger
From: The Harry Potter Series by J.K. Rowling
Umm honestly? Probably to copy notes from class or... cheat off of her haha

The Bruiser
7. Rose Hathaway
From: The Vampire Academy Series by Richelle Mead
For one she kicks some serious ass and for another...I figure if I have Libby (#4) at my table she's going to be running her mouth off to the wrong person at some point and we'll all need a body guard...

The Drama Queen
8. Less D'Angeli
From: A Tale of Two Centuries by Rachel Harris
I didn't put down drama queen as a bad thing, just that Less likes to act and be in plays so it fit. How could you not want a totally awesome girl from the sixteenth century sitting at your table? I think she'd be a must!

The Tattooed Bad Boy
9. Rule Archer
From: Marked Men Series by Jay Crownover
Every group should have a resident tatted up, pierced bad boy. And though Rome is my favorite of the Marked Men I'm passing on adding him to this list because I really want the whole cookie situation with Daemon and if I put Rome on my list I'd be like, "Daemon who?" So I'll take his little brother as my bad boy.  Rule is  pretty awesome!

The Hitman
(Because we all had them in school right?...)
10. Dante Walker
From: The Dante Walker Series by Victoria Scott
Because he's flippin' awesome! And...I figure if anybody pisses me off I'd have him stamp their ass and POW! Bye bye soul ;)


I feel like that was the most fun I've had doing one of these Top Ten Tuesdays ever. It was a blast getting super creative with my answers. I feel like something probably got left out but I don't even care. Lunch with these 10 people would be...interesting. Maybe even a bit scary haha.

Who would be at your lunch table? :)

Follow on Bloglovin


  1. Daemon is the best! He did made it to my list.

    Here's my TTT

  2. I'm pretty sure Hermione is on every person's list.

  3. YES to Daemon and Liam!!! And I'd LOVE to be friends with Rose. Hermione would totally help me with my homework too. :) And I've got to check out the other ones!

  4. Haha I knew you'd agree with Daemon and Liam at least :D

  5. Yeah I noticed that about Hermione too! Aww thanks! And...sorry about your husband haha :)

  6. I feel like Daemon should be on ALL the lists! Haha